Jungle book

8 Feb

Jeg var jo som sagt i forrige innlegg at jeg tok sol i går. Jeg ble faktisk solbrent, jeg tok 16 minutter sol. Min vinterbleke hud hadde visst ikke godt av så «mye» sol. Så i dag har jeg gått runtd å vært kjempevarm i fjeset og på brystkassa. Jeg har vært rød og, men da jeg sa det til folk, så var det ingen som så det, så det var jo bra. Ser jo ikke akkurat bra ut å være solbrent i Februar uten å ha vært bortreist.

Vi var på skolen i teorien til 1800 i dag, men vi fikk gå halv 6, lukcy us🙂 Det var veldig slitsomt sånn egentlig. Men det blir en bra forestilling, så dere må bare komme dere til Bodø kulturhus den 17. eller 18. Februar, altså neste onsdag eller torsdag å se på oss!

Så for at ikke dette skal bli et klageinnlegg så skal jeg ta tre positive;
1. Jeg lagde utroolig god lunsj og frokost til meg selv. Det var en fryd å spise det!
2. Jeg tok med en cupcake på skolen og den ble likt av dem som smakte🙂
3. Jeg har begynt å skrive dagbok igjen. Altså en bok som jeg skriver i med penn og som ingen (les; ingen) kan lese i. Ikke en gang Kiara, eller jo.. kanskje hun kan det.

5 kommentar to “Jungle book”

  1. Lindus Theresus 08.02.10 kl. 20:40 #

    Kult hår!

  2. cownie 08.02.10 kl. 21:26 #

    kul karoline😀

  3. G 08.02.10 kl. 23:14 #

    elsker bildet! du ser så happy uuuut

  4. Solveig 09.02.10 kl. 20:01 #

    Haha, så bra med de 3 positive tingene!:D Veldig fint bilde:)

Legg igjen en kommentar

