oh holy sunday

7 Feb

Som noen kanskje vet, så elsker jeg søndager. Denne søndagen er er godt eksempel på hvorfor. Jeg har mollkost meg hele dagen. Jeg våknet i 12 tiden av at jeg hadde sommerfølelse. Litt dårlig på dømmekraften når man nettopp har stått opp, i og med at det snødde masse. Jeg liker egentlig ikke snø, men det var sånn fin snø, så det gikk bra for denne gangen. Jeg lagde meg frokost med te og så litt gossip girl mens jeg leste gjennom bloggene jeg følger.
Jeg bestemte meg etter hvert for å fikse litt bilder, så jeg lagde en ny header, hva syns du om den?
Så bestemte jeg meg for å rydde. Så jeg skiftet på senga og tok ut søpla. Flinke jeg.
Etter hvert ble det så sent at spenst åpnet, så jeg dro dit. Jeg hadde litt penger i sparebørsa mi, så jeg tok dem ut og brukte dem på solarium. Det ble bare 16 min og 40 sek men det var godt og jeg ble faktisk rød i kinnene av det. Det skal ikke så mye til på en vinterblek, norsk hud.

Jeg kom hjem og bare dusjet og slappet av. Helt herlig. Nå er jeg klar for tannpuss og har nettopp vært nede og lagd 3 nyyyydelige sandwiches som jeg skal ha til frokost og lunch i morgen. Jeg gleder meg såå til å spise dem! Jeg kom dem mens jeg tenkte på sommer, jeg lagde alltid slike sommeren for to år siden. Nydelig.

haha, jeg lastet ned sånn 30 dagers trial på paint shop i går. Prøvde meg på en liten kolasj, ble ikke så vellykket. Ganske amatørmessig egentlig. Men jaja, bildene er kule ! Vi danseet!

God natt !

6 kommentar to “oh holy sunday”

  1. cownie 07.02.10 kl. 23:19 #

    æ likte headeren. å min😀

  2. I r l i n 08.02.10 kl. 01:15 #

    sv; tusen takk for kommentar på bloggen min i går snille Kiara!😀 Håper helgen din var kjempebra og at uka di blir flott!😀 Take care!😀

  3. Eva sofie 08.02.10 kl. 07:50 #

    Nudeli header og kul collage :))

  4. ina 08.02.10 kl. 09:35 #

    // Så koselig^^ Takk:>

  5. Solveig 08.02.10 kl. 19:53 #

    Likte kolasjen din veldig godt:) Så ut som dere hadde det veldig gøy!

Legg igjen en kommentar

