4 stjerners middag

7 Feb

Jeg har fått et nytt nesten-favoritt program; 4 stjerners middag. Jeg syns det er dritartig! Man tenker ikke så mye på matlagingen til en kjendis, men nå får vi vite det. Vi vet at Sandra Lyng Haugen ikke er så god til å lage mat værtfall, men at hun er flink på karsk.
Hadde jeg vært med  i programmet så hadde jeg hatt en forforrett, en forrett, en hovedforrett, en forhovedrett, en hovedrett, en etterhovedrett, en fordessert og en dessert. Hadde jeg vunnet da tror du? Oreokake skal værtfall være værtfall en av dessertene!
Jeg har så lyst å ha en x stjerners middag sånn irl. Noen som er med?😀
Hvis du hadde vært med, hva hadde du servert til forrett, hovedrett og dessert?

Nå skal jeg dra til spenst for å trene. Jeg har ikke trent siden mandag pga. sykdom så jeg gleder meg virkelig. Jeg har spist så mye dritt at jeg gleder meg såå for hver gang jeg skal trene, så jeg må skjerpe meg på maten. Jeg har faktisk ikke gått opp noe i kg, så det er jo bra.

Kult bilde! fra we❤ it.

Én kommentar to “4 stjerners middag”

  1. Greenie 07.02.10 kl. 18:28 #

    Jeg satt akkurat å tenkte på det, at jeg har utrolig lyst å teste det ut. Så jeg er med (Y) Men har ingen anelse hva jeg hadde kommet til å lage😛

Legg igjen en kommentar

