Kjøkken

6 Feb

Det siste året har jeg begynt å se og tenke mer og mer på å flytte ut, eller se på ting jeg vil ha hvis jeg bodde alene heter det kanskje. Det er sååå mye, til og med praktiske ting sier jeg » åh.. gleder meg til å kjøpe min egen sånn». Jeg har funnet ut at vaskemaskin er det første jeg skal kjøpe. Kjøleskap hadde det vært hvis jeg ikke hadde hatt det søte lille som jeg allerede har på hybelen. Jeg gleder meg til å kjøpe fine og store bilder som jeg kan henge opp på veggen. Jeg gleder meg til å kjøpe fine kopper og krus som jeg skal ha i kjøkkenskapet. Jeg gleder meg til å kjøpe fine små detaljer for hele leiligheten!
Mens jeg venter på penger (som jeg sparer faktisk) så ser jeg på bilder.. Jeg blir så inspirert og gleder meg bare ENDA mere!! I dag skal jeg legge ut litt kjøkkenbilder.
Bildene er fra we<3it.com

Se de fine boksene på hylla. Lampa var også kul!

Åh, så fint!

Sjekk de kule stolene😀

Fargerikt!


Kunne faktisk ikke hatt det her kjøkkenet, men det var litt fresht!

2 kommentar to “Kjøkken”

  1. Maiken 07.02.10 kl. 02:12 #

    æ gleda mæ sånn til å innred mitt eget hus!🙂

  2. I r l i n 07.02.10 kl. 02:43 #

    sv; snille deg, takk for kommentar på cupcake innlegget mitt :D:D Kos deg masse videre på det lille som er igjen av helgen :D:D

Legg igjen en kommentar

