Cupcakes!

6 Feb

Nå har jeg laget cupcakes! De er rosa, store og fulle av stjerner. Håper de er like god som de er søt. De står i kjøleskapet nå for at frostingen skal stivne, yey.

Vi fikk vannet tilbake i dag😀 Tommy kom og fikset det, snille mannen!
Nå i sta da jeg sto på kjøkkenet så så jeg at det dryppet fra lampa på innekjøkkenet. Jeg ropte på pappa og han fant ut at et rør oppe på kjøkkenet mitt hadde tatt skade av alt med vannet såå det var hull eller noe sånt. Nå har Tommy kommet igjen og de prøver å fikse røret nå. Håper virkelig de klarer det !! Er så lei av å ha problemer med vannet nå!

I kveld skal jeg slappe aav og nyte helgen! Må jo smake på cupcaksene mine også😀

Legg igjen en kommentar

