To be alone with me..

5 Feb

Litt bilder bare.
IMG_0414

Da jeg og Silje var i USA sommeren 2008 så kjedet jeg meg litt i bilen. Dette ligner faktisk ganske mye. Jeg med briller, crocs og MCS sjorte og Silje med danselinjebukse og lipsyl. Legg merke til puppene på skuldrene!
IMG_0428

Jeg prøvde meg på en liten Rihanna her. Syns det ble dritkult, bortsett fra at håret på sidene ble liksom bare der. Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere det. Se fine smykkeee😀

IMG_0366

Maja kan det å posere!

IMG_0266

Kiara ikke helt fornøyd. Geiper til papparazzi..

IMG_0260

Hun lignet litt på et helt annet dyr her pga. ørene som sto rett opp.

Én kommentar to “To be alone with me..”

  1. Solveig 05.02.10 kl. 16:38 #

    Så søt pus:)

Legg igjen en kommentar

