I have to think about it

4 Feb

Noe har jeg funnet ut i dag. Hvis man har hatt vondt i hodet hele dagen og får et minutt eller to der du ikke har vondt i halsen, så ikke tenk » åh, nå føler jeg meg jo helt bra!!:D», for da kommer smerten krypende inn etter noen minutter.
Det gjorde det i dag,f lere ganger.

Jeg skulle egentlig på skolen i dag, for jeg var ganske bra i hodet i går ettermiddag og kveld. Da jeg våknet i mårrest så var jeg svimmel og hadde mer vondt i hodet enn det jeg har hatt noen av de andre dagene. «Great..» tenkte jeg og sto opp. eg tok to ibux, drakk litt vann og kjente litt på formen til jeg fant ut at hvis dette fortsetter så går jeg ikke på skolen. Jeg la meg ned igjen og sov videre. Da jeg sto opp hadde jeg et lite håp om at søvnen og tablettene hadde hjulpet litt, men neida, det var like ille som noen timer tilbake. Jeg har ikke vært på pc nesten i hele dag og har lest i blader og bruksanvisning til kamera for å ikke se så mye på tv eller på pc, ingenting har hjulpet. Derfor krøp jeg til korset nå for jeg ville skrive litt. Vet ikke helt om jeg drar på skolen i morgen, vi får se når jeg står opp, kan tydeligvis ikke bestemme noen ting nå før jeg legger meg. Noen tips for kraftig hodeverk og svimmehhet? nei, jeg er ikke gravid..🙂

Jeg leste i den gamle dagboken min i dag. Herregud så mange gutter det har vært skrevet om siden 2006. 5 stk tror jeg, og enda var det stoore mellomrom mellom jeg skrev noen ganger. Jeg hadde til og med skrevet at Gøran og Silje hadde sagt at de trodde jeg og Hallvard kom til å bli sammen ( dette er da 3-4 år siden). Jeg hadde bare skrevet » eh nei vi er bare venner så tror ikke det..» Det er litt morsomt!
Nå skal jeg pakke gymsaker og så legge meg.

God natt😀

Bilde fra Weheartit.com


3 kommentar to “I have to think about it”

  1. Greta Kristiansen 04.02.10 kl. 21:51 #

    Du får bare ta en dag av gangen, og ta vare på helsa. Det er jo ikke ofte du er syk, det går nok snart over skal du se:)
    Klæm fra mamselamsen.

  2. cownie 04.02.10 kl. 23:29 #

    hahah d e aå artiii å les tilbake i gamle dagbøker/blogga😀

Legg igjen en kommentar

