Will you be my valentine?

3 Feb

Jeg ser masse reklame for valentinesday + morsdag nå for tiden. Slike ting kommer alltid litt tidlig, men det er jo faktisk bare 11 dager til, og noen trenger faktisk å lang tid på å kjøpe gaver eller finne ut hva man skal finne på på en slik dag. Ikke de som driter i det da. Det er alltid slike unntak. For dem som trenger disse 11 dagene så går det ut over 3 trinn;

1. Spørre kjæresten i en uke om hva hun(!!) ønsker seg, om hun vil ha noe da.
2. Etter at kjæresten har sagt » ikke så mye, bare noe søtt og lite som ikke koster så mye» så går man ut og kjøper en lovehearts og en rose.
3. Man leser om valentines day overalt i dagene rett før, og man ser at reklamene faktisk er for ringer til 10000 kr. Man blir nervøs og tenker » var det dette min kjære ønsket seg?»

.. Tenk å ha det sånn da? Sikkert noen som har det slik da.

Jeg har faktisk gjort to ting av det jeg skres på den lille lista i går. Jeg har fikset neglene og gjort gyminnleveringen. Jeg skal bare levere den inn. håper jeg får mer enn 2/3 på denne :C Jeg er så dårlig på slik!

piinkiiii

I dag skal jeg dra til Eva å dusje. Vi fikk vite i dag at vi får ikke vann enda, de kunne ikke fikse rørene for det var et eller annet om plastikkgreier rundt rørene, så vi må få nye rør før vi får vann.. ……………………………………………………………………………………………………………..

snakkes

Legg igjen en kommentar

