Litt musikk

2 Feb

Jeg er hjemme i dag. Har vondt i hodet. Vil ikke se på tv. Jeg hører på musikk. Deler litt med dere andre som vil ha litt inspirasjon innen musikk. Har dere tips til meg om musikk så bring it!

Dresden dolls- coin operated boy

Gwen Stefani – early winter

Wycleaf Jean ft. Mary J. blige – 911

Og til slutt, min favorittsang for tiden;
Lily Allen – Who’d have known

Én kommentar to “Litt musikk”

  1. oolivia 02.02.10 kl. 11:54 #

    bra sanger! jeg er også hjemme i dag. eneste jeg orker er å høre på musikk, nesten!😀

Legg igjen en kommentar

