Januar

2 Feb

Jeg leste gjennom noen blogger her, noe jeg gjør hver gang jeg er hjemme og ikke har noe bedre å gjøre. Jeg har allerede funnet to blogger jeg aldri har lest før og som jeg nå har valgt å følge, det er som å kjøpe et nytt antrekk syns jeg! Alltid like spennende å se om delever opp til forventningene man har😀

Poeneget mitt er da at jeg ble litt inspirert av å ha en liten oppsumering av januar, jeg vet at det er mange blogger som gjør dette, men det er jo gøy å grave litt i hodet sitt etter ting som har skjedd!
Jeg hentet idéen fra denne bloggen.

Januar 2010

– Jeg ble 18 år!
– Jeg feiret bursdagen min og festen ble meget vellykket!
– Jeg kjøpte meg speilreflekskamera!
– Jeg og H har vært sammen i 5 mnd.!
– Jeg bestemte meg for at jeg ville slutte på musikklinja.
– Vannet vårt frøs..
– Jeg lagde meg et lite nyttårsforsett om at kroppen min skal klare å få en finere fasong og slikt.
– Det har ikke gått så bra.
– Jeg kjøpte alkohol på polet for første gang!
– Jeg kjøpte meg et glass vin på en kopp, det var stas!
– Jeg gikk ikke ut på byen.. (Hvorfor?)
– Vi øvde mye på jungelboken. Noe sier meg at vi kommer til å øve mer i neste mnd.

Månedens bilde:

Månedens sang:


Lily Allen med who’d have known.

Månedens Kiara:


Ble litt dårlig kvalitet på bildet nå som jeg la det ut. Men Kiara er like fin uansett kvalitet på bilde.
Likte dette bildet fordi det ble liksom tatt i en bevegelse hun gjorde og hun så så «naturlig ut». Med naturlig så mener jeg at på nesten alle bilder så blir hun seende slik ut :

You know what  mean!


9 kommentar to “Januar”

  1. Tidskontroll 02.02.10 kl. 13:10 #

    Hei. Første gang jeg er her inne… Du har en fin blogg også så søt pusekatt!❤

  2. Ann Helen 02.02.10 kl. 13:18 #

    Hørest ut som ein ganske awesome mnd!🙂

  3. G 02.02.10 kl. 13:39 #

    jeg skal herme etter deg, syka!❤ vi må ha en chatroulette-date snart!

  4. Cecillia 02.02.10 kl. 15:56 #

    Kul blogg du har🙂

  5. G 02.02.10 kl. 17:41 #

    Æ HAR FÅTT MÆ NY BLOGG, KALIIINE😀

  6. Greenie 02.02.10 kl. 21:56 #

    Går du ikke på skole lengre nå?

  7. Flinke Piker 03.02.10 kl. 12:36 #

    Ah, elsker Lily Allen. Og litt deg😉

  8. Verdens navle ;) 04.02.10 kl. 22:07 #

    Yeiii, æ e me på mnds bilde! ;D

Legg igjen en kommentar

