Good night my little darling

2 Feb

Man merker fort på en blogg når noen er hjemme fra skole/jobb/whatever de driver med daglig.
Tirsdager er som regel den «tighteste» dagen min i hele uken. Skole til 1530, rett på jobb, hjem fra jobb for å spise, dra på spenst for å trene, rett hjem for å dusje og se grey’s anatomy og så sove. Det er en heerlig dag, elsker tirsdager (bortsett fra 2.timen på skolen.. jeg sier bare en ting; piano). Denne tirsdagen har vært veldig anderledes. Kan ikke huske sist jeg var syk på en tirsdag. Rart med det der at kroppen min bestemmer seg for å få vndt i hodet, få feber eller bli skikkelig forkjøla på en torsdag eller fredag. Men ikke denne gangen, denne gangen ble det på en tirsdag. Blir hjemme i morgen også jeg, hater å dra på skolen når jeg er «litt syk».

Jeg tok med kameraet på jobb og gikk en tur da jeg kom hjem med bussen. Det var ganske kaldt så turen ble ikke lang, jeg tok faktisk ingen vellykkede bilder heller. Det var godt å komme seg litt ut. Fikk litt ny luft og skiftet ut tankene mine. Selv om jeg ikke tok bilder ute, så tok jeg masse bilder inne. Dere kommer til å bli lei av å se bilder av Kiara, men det driter jeg i, for hun er så fin og fotogen den katten altså! Jeg tror jeg må lage en ny header, har så mange nye bilder av henne!

Jeg skal sove nå. Vurderer å se en episode med et eller annet, men jeg skipper det og leser heller litt i boka mi som jeg har lest på i .. ja.. siden september eller oktober eller noe? Det var en lur idé!
Siden jeg skal være hjemme i morgen også, og sikkert ikke kommer til å være i form til å gjøre noe svære greier, må jeg lage liste nå, sånn at jeg ikke bare spiller sims eller ser på tv hele dagen;

Fikse neglene
Lese i boka
Begynne på gyminnlevering
Lese i den boka som fulgte med kamerat, jeg kan jo ikke en dritt.
– KYSSE rørleggeren hvis( når!!) han klarer å fikse rørene våre slik at jeg kan få vann. For deg som ikke har fått det med deg; jeg har ikke vann.. Tristhet.

God natt..

Legg igjen en kommentar

