Kulde

1 Feb

Jeg skulle bare varme meg en varmeflaske. Jeg måtte koke vannet siden vi ikke har vann i kranen (fått det med den enda???). Flasken bare krympet pga. varmen. Den krymper enda, bare smelter og smelter.

Grunnen til at jeg må lage varmeflaske er at jeg er iskald. Jeg føler meg ikke 100 % heller. Litt slapp i fisken og hodeverk på meg nå ja. Tror ikke jeg drar på skolen i morgen hvis det er sånn her i morgen tidlig. To bad for me. Tror det er en blanding av veldig kaldt vær og sliten etter en uke uten helg osv.

God natt da ^^

Én kommentar to “Kulde”

  1. cownie 01.02.10 kl. 23:16 #

    «Litt slapp i fisken»

Legg igjen en kommentar

