Kattepus

1 Feb

Skulle ønske jeg var en katt. En katt trenger ikke et toalett for å gå på do. De går bare ut og gjør det de vil, uten å trekke ned på do eller å bruke dopapir. En katt trenger ikke en seng eller en sofa for å sove komfertabelt, de kan sove overalt. En katt trenger ikke vann for å vaske seg, de bare slikker seg selv over hele kroppen og de er like ren som vi er etter en dusj. En katt trenger bare å ligge i en stilling eller sitte på en spesiell måte for å få oppmerksomhet. Også har vi jo da det viktigste; de har ni liv og lander alltid på beina.

JA, jeg er lei av å ikke ha vann. Jeg kan ikke skylle ned eller vaske hendene i vasken eller dusje hjemme. blablabla.

Jeg hater utflodreklamen. Ekkelt! Man skal ikke snakke om utflod på riksdekkende televisiooon. Learn it.

yeah

Én kommentar to “Kattepus”

  1. Karoline Madeleine 01.02.10 kl. 23:19 #

    Haha jeg hater også den reklamen.

Legg igjen en kommentar

