Øvinghelg

31 Jan

Denne helga har vi hatt øvikngshelg på skolen. Det var gøy, men ble ganske sliten etter hvert. Vi måtte stå mye i ro og bare vente, så vi ble veldig fort lei. Jeg har spist sinnsykt mye i helga! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har vært skikkelig sulten hele tiden. Jeg har småspist hele tiden i tillegg pga. all ventetiden og the fact at jeg har hatt tilgang til småmat hele tiden, så har det bare skjedd. Uheldigvis. Jeg skal skjerpe meg i uka.

Nå ser jeg sex and the city og noe søtt skjedde. Åh, jeg elsker å være jente med massemasse følelser!

Litt bilder fra the weekend:

Snakkes

2 kommentar to “Øvinghelg”

  1. cownie 31.01.10 kl. 22:30 #

    uff, hadde aldri gidda å vært på skola i ei helg xD

    • kiaratiara 01.02.10 kl. 09:53 #

      Nei.. E jo en grunn til at du ikke går musikklinja da xDD

Legg igjen en kommentar

