Let’s hear it for New york!

29 Jan

Det er endelig kveld! Det har vært en ganske så lang dag, samtidig som den har gått litt fort. Har vært på skolen fra 0800 til 1930 ca. Altså nesten 12 timer på skolen, det er føn. Vi har øvingshelg denne helga, så i morgen kl 10:00 er det på han igjen til klokken 17:00. Kjenner at jeg gleder meg noe sinnsykt til å sove.

På toppen av sliten-føler-meg-skikkelig-ekkel-kaka, så har vannet vårt frosset siden det er så sinnsykt kaldt her. Vi har ikke vann !! Jeg får ikke dusjet eller skylt ned etter jeg har vært på do, det er så ekkelt! Merker nå hvor avhengig jeg er av vann. Hadde heldigvis en full flaske med vann ved senga og litt vann igjen i vannkokeren, så jeg får ordnet tenner, ansikt og linser i kveld om i morgen tidlig, hvis ikke måtte jeg pusset tennene på skolen, ikke et ønske..

IMG_0124

Finn en feil..

Hallvard har vært her nå i kveld. Han hadde med bursdagsgave! Utrooooooolig fint smykke! Det er litt rart hvor pent et enkelt hjerte kan bli!
IMG_0112

Fint ikke sant? Flinke mannen!

Nå skal jeg sove! Det skal bli så GODT! Jeg tar faktisk med meg kameraet på skolen i helgen, så det blir bilder å se, yey. Hvis du lurte; JA, jeg kommer til å ha med meg det overalt og legge det en sikker plass mens vi øver! Det ligger jo tross alt i kameraveska som ligger inni det svære veska mi, skal være trygt, men jeg kan ikke være for trygg. Kanskje dumt av meg å ta det med, men nei, det er jo en grunn til at jeg har kamera, nettopp for at det skal brukes. Blir bra

God natt!

Jeg og Andreas elsker webcamera! Det er vår beste venn.

Legg igjen en kommentar

