Heavy bag

27 Jan

Jeg leste akkurat om den kirken som brant ned i Hønefoss, og nå går det på tv. Det er ganske forferdelig syns jeg. Jeg er ikke kristen, men at en fin kirke som et helt samfunn har minner og et forhold til brenner ned til aske syns jeg er utrolig fælt! Håper ikke vår kirke brenner ned. But then again; den er av mur, så tror ikke det er så lett å sette fyr på den. xD

I går var jeg hos rådgiver. Vi snakket litt om hva jeg vil gjøre videre, utdanningssett altså. Jeg er så usikker på om jeg skal fortsette på musikklinja, jeg er faktisk nesten helt på nei siden, jeg har jo faktisk vært hos rådgiver. Flere av de jeg har snakket med sier » du må jo gå et år ekstra på skolen, det er jo stress » osv. Men jeg driter i det. Ja, skole er ikke noe jeg vil holde på med forever, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre etter videregående, så det gjør ingen ting i hele verden. Jeg får et til tenkeår på meg, noe som bare er positivt. Blir det som jeg håper og tror, så får jeg såppas lite timer i uka at jeg kan få meg en liten jobb på siden så jeg får penger og jeg kan spare! Very good yes.

I dag trodde jeg at pc’en min hadde dødd. Jeg var så utrolig lur at jeg ikke slo den av etter jeg brukte den på skolen, så den har ligget å dure og gått inni sekken min i mange timer, helt til den besvimte pga. mangel på strøm. Jeg skulle slå den på (uten å ha tatt i strømmen) og da var den kookevarm og ville ikke på. Hjertet mitt banket og jeg ble litt redd for at hele livet mitt skulle renne ut av øynene mine. Alt ble bra da jeg satt i strømledninga og pc’en gikk på. No fuzz, ro dæ ned to hakk.

Talast

IMG_0081

Næ, sjå på ho !

3 kommentar to “Heavy bag”

  1. IdaH 27.01.10 kl. 18:54 #

    Haha, bra jobba Karoline! xD

  2. cownie 27.01.10 kl. 21:09 #

    haha huff. æ plei å å bli livredd hvis æ trur d e noe galt med den kjære dataen<3

  3. Karen Marie 28.01.10 kl. 00:45 #

    godt du har kommet deg til rådgiver, har man kommet så langt, har man gjerne bestemt seg alt som du sier.. Lykke til🙂

Legg igjen en kommentar

