KAROLINE

25 Jan

Nå ser jeg cougar town. Jeg liker egentlig ikke den serien, men må bare se på det likevel.
Skal jeg kalle alle innleggene mine opp etter Guro? Nei?.. Jeg kaller det opp etter meg selv!

I dag hentet jeg batteriladeren til kameraet, tok meg hele kvelden å finne ut hvordan jeg skulle sette i batteriet men det gikk etter hvert. Hallvard har vært her i kveld, det var såå bra å se han igjen! Har ikke sett han siden onsdag! Nok om det!

Jeg skal overføre de få første bildene jeg har tatt med kameraet.. en gang!
Først legger jeg ut fine, bra og søte bilder fra weheartit.com Jeg hearter virkelig den siden !!

Finee!

Legg igjen en kommentar

