Nå er der seint, nå er det tidligt!

24 Jan

Basement jaxx ft. Lisa Kekaula – good luck

Sangen over er så KUL. Man må bare bli i godt humør av den!

Nå har jeg kommet meg hjem fra bursdagsfeiring, skulle egentlig ut etterpå, men så dro Maren så tidlig hjem og da gadd jo ikke jeg å dra ut alene, så jeg ble bare hentet, likesågreit!
Det var kjempemorsomt i bursdag! Litt bra å møte folk i klassen andre plasser enn bare på skolen, selv om det noen ganger kan bli flaut på skolen på mandag, men denne gangen skjedde det ikke noe som kan bli flaut på mandag, very good yes.

Nå skal jeg spise (enda mer) nattmat, så sovings. God natt😀

4 kommentar to “Nå er der seint, nå er det tidligt!”

  1. marthe hagen 24.01.10 kl. 02:43 #

    haha, kordan pinlige ting bruka å skje?

  2. G 24.01.10 kl. 14:26 #

    hahaha! æ vet kordan flaue ting som kan skje xD

Legg igjen en kommentar

