Endelig har jeg bestemt meg for å legge ut nakenbildet!!

22 Jan

Trodde du på tittelen? harrharr

Jeg sier ikke dette for å skryte.. så mye. Kanskje jeg gjør det likevel. Jeg skryter kanskje litt av meg selv for jeg har vært flink å spare. Jeg har aldri hatt så mye penger på kontoen min før. Alle pengene har alltid vært på sparekontoen, men i morgen skal jeg ut i verden å bruke pengene, jeg skal faktisk kjøpe det jeg har spart penger til i.. 6 mnd. eller noe sånn.
Jeg gleder meg SÅ masse!

I kveld har vært en perfekt kveld for humøret mitt. Jeg har spist maasse usunt, sett på tv og spilt masse sims. Jeg og Hallvard er forlovet, har 4 barn og han jobber innen medisin. Vi har en skikkelig rar sønn som er tenåring. Vi har et barn som er en enhjørning, så han holder seg for det meste alene og vi har to babyjenter som er oppkalt etter Christins Aguilera. Den ene heter Christina og den andre heter Maria. Veldig gøy, men veldig kjedelig for deg å høre på, sorry.

Har ikke noen noe usaklig å fortelle meg? Jeg elsker usaklige og helt rare ting. Tell me!

Gleder meg til i morgen. Jeg skal ut på byen for første gang i hele mitt liv! wish me luck!

Maja er fin. Det var ikke en usaklig ting.

Én kommentar to “Endelig har jeg bestemt meg for å legge ut nakenbildet!!”

  1. June Mari 23.01.10 kl. 22:26 #

    Jeg satt å leste, men fulgte på en måte ikke med når jeg leste, så jeg leste ikke den delen om sims, jeg leste bare at du og Hallvart er forlovet xD Fikk tidenes sjokk, og skulle til å si gratulerer…

    Men kan jo heller si gratulerer med overstått 18årsdag:)

Legg igjen en kommentar

