Criminal minds

20 Jan

Jeg har litt lyst til å gå en helt annen vei enn den jeg gjør akkurat nå. Jeg elsker livet mitt, men det er bare noe jeg vil endre på, noe som gjør meg mer usikker enn det som er nødvendig. Jeg blir litt frustrert av denne tanken, så jeg gidder ikke tenke på den lengre. Om 2 år kan jeg gjøre hva jeg vil. Da er jeg fri fra dritten, også kallt videregående. Jeg kan ikke si at jeg angrer på mitt valg om å gå på musikklinja, men samtidig tror jeg at jeg hadde hatt det et hakk bedre om jeg hadde valgt noe annet. Jeg er motivasjonsløs og det er så tungt når man har komponering, sang og piano å tenke på. Jeg har tenkt lenge på å bytte, men da må jeg gå studiespesialiserende 2 år eller yrkesfag fra 1. året, så det gidder jeg ikke. Jeg vil bare bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det, jeg er jo tross alt ganske lykkelig…

Det skjer veldig lite i livet mitt som er verdt å skrive om. Det eneste er at jeg har klart å spare opp penger til speilreflekskamera. Jeg skal bare vente til jeg får stipendet på hele 600 kr, så skal jeg kjøpe det, for da har jeg værfall råd til kameraet + penger til .. livet!’

n25304457327_743805_89

Bilde fra flickr.

Én kommentar to “Criminal minds”

  1. Lindus Theresus 20.01.10 kl. 22:31 #

    God avgjørelse med tanke på skolen🙂

Legg igjen en kommentar

