Bursdag

17 Jan

Jeg lagde velkomnstdrink😀

Silje ble litt sur og tok tak i kjevla!

Meg og Guro ^^

Martin!

Guro og Håvard ^^

Dette bildet sier mer enn tusen ord! Så braa! potetgull og dip❤

Vi danset masse😀

Fintfolk!Oda, Ørjan og Andreas

I dag har jeg bare tatt det med ro. Jeg skal ta det mer med ro resten av kvelden også.
Kanskje jeg skal tenke meg om en stil jeg vil skrive. Jeg har jo fått beskjed om at jeg suger, så jeg må trene meg på å skrive. Jaa, jeg vet jeg skriver blogg, men jeg får ikke til å skrive skikkelig her. Hvis jeg skriver om en eksakt ting og jeg syns jeg har skrevet bra, så kan jeg jo publisere det her. Jeg har skrevet en ting, en liten tekst en gang. Den var på engelsk. d’oh.

SNAKKES

2 kommentar to “Bursdag”

  1. Anneli 17.01.10 kl. 22:02 #

    Very niice:D e må få bildan^^

  2. Guroooo 18.01.10 kl. 07:36 #

    oi, jeg var ikke særlig pen xD

Legg igjen en kommentar

