Planlegging

16 Jan

Nå er jeg og mamma i full gang med ordning til feiring i kveld. Begge syns det er like morsomt så det er bare kjempekoselig. Gleder meg utrolig mye, tror det blir kjempegøy i kveld!
Om litt skal vi på butikken å kjøpe det vi mangler.

I går var jeg og H på china garden. Vi var jo så lure at ingen av oss var veldig sulten da vi dro, men det var god mat. Jeg ble matforgiftet av kinesisk mat for noen år siden og jeg trodde at den kvalme følelsen var borte, men det var den ikke, ble kjempekvalm når jeg hadde spist litt, det er jo så dumt for det er så så godt! Jeg gjorde noe kjempelurt da, jeg tok med meg restene hjem slik at mamma fikk det!

I natt hadde jeg en merkelig drøm!
Jeg drømte at jeg var på fretex, og butikken var skikkelig stor så jeg brukte skikkelig lang tid der ikke. Dette var da i dag, altså jeg skulle feire i kveld. Da jeg kom p åbusstoppet for å dra hjem så så jeg at klokken var 1830. Jeg fikk panikk og bare ringte pappa for å få han til å hente meg. «papappaaaa! Du må hente meg, jeg har jo sagt til Guro at hun skal komme kl halv 7 for vi skal jo ordne oss i lag! Jeg må jo på butikken å kjøpe ting til i kveld og rydde hele huset HERREGUUUD». ÅH, btw; jeg møtte Pink på fretex. Hun så skikkelig på meg. Jeg våknet tidsnok til å få vite at jeg lå i senga mi og at klokken bare var halv 11. Så Guro; du er i tankene mine hele tiden, hehe.

Vi blogges til neste år, heei.

Legg igjen en kommentar

