Peal me a grape

14 Jan

Jeg har vært litt borte de siste dagene. Jeg har jo blitt voksen. haha. Neida, det som er er at jeg har vært i sunset valley. Jeg har aldti spilt sims. Jeg har fått 5 på mattetentamen og jeg har faktisk trent. De 3 siste dagene før bursdagsfeiring skaljeg virkelig gå inn for å spise sunt og mindre og trene, sånn at jeg ser litt (mer) smashing ut. Hvor smashink kan man se ut liksom?

Ja.. mattetentamen. Jeg har aldri fått så bra resultat på en mattetentamen før, jeg trodde jeg skulle få 4 eller noe så jeg ble jo såå glad da jeg fikk 5!! Nå får jeg ganske sikkert 5 i snitt for forrige termin siden jeg har fått 5 på begge de prøvene vi har hatt. JEG ER SÅ BRA..

Nå skal jeg dra til sunset valley og få to jenter til å forelse seg i et hus hvor det bor en mann og to damer. Mannen er treningsnarkman og har adoptepet en baby. Den ene dama har dratt til kina og fått seg kjæreste og hun er forfatter OG kokk! Hun tredje er ambulansesjåfør og nå lesbisk. GOGOGO ARTY.
Kiara hilser og sier hun er glad for at noen leser bloggen hennes. Hun er evig takknemlig og skal defor legge ut et bilde av seg selv🙂

Hun valgte det selv. lover

Én kommentar to “Peal me a grape”

  1. cownie 15.01.10 kl. 02:22 #

    gratulerer med 5’er :D:D

Legg igjen en kommentar

