Happy birthday to ..

12 Jan

.. meee! Jepp, dagen er her. Katta er ute av sekken. Byen er ikke lengre trygg. Hold fast på hatten for jeg har blitt atten.
Den kom forresten helt av seg selv, jeg er den fødte dikter.

I dag har vært en kjempefin bursdag hittil. Har ikke hatt mange timer og de få timene jeg har hatt har vært bare morsom. Piano, sang og jungelboken har stått på timeplanen. Jeg fikk beskjed om at jeg var dårlig å skrive tekster. Det sugde litt, men det går bra, jeg er jo 18.

Senere kommer litt familie og skal spise kanelsnurrer, eplekake, ostekake og skolebrød. Snille mamma❤

Nå skal jeg øve på samfunnsfag og tralle litt til før jeg drar på jobb. SNAKKES

Én kommentar to “Happy birthday to ..”

  1. cownie 12.01.10 kl. 17:19 #

    gratulerææææær!😀

Legg igjen en kommentar

