If you like it then you shoulda put a ring on it

11 Jan


Beyoncè – single ladies

Herregud denne sangen gjør meg så glad !! Jeg har ikke noen eller noe som knytter meg til den, men den er bare så utrolig fengende og jeg blir bare glad. Selv om jeg ikke er en single lady så kan jeg jo høre på den. Singel-sanger er som regel kjempebra for det skal liksom være kjempebraa å være singel, det er jo bare da man kan ha det gøy, eller..?

I dag hadde jeg mattetentamen. Grugleder meg til å få den tilbake, jeg har litt blandede følelser for denne her. Etterpå dro jeg til Eva og spiste vafler og sang singstar. Klokken gikk så alt for fort, for den lille turen jeg skulle ha ble til 3 timer, så jeg dro hjem i 1630 tiden. Nå hører jeg på musikk og skal til å lese på geografi, prøve i morgen vettu -_- Må vel øve litt på samfunssfag også, vil jo ikke bruke absolutt hele bursdagen  min på å øve på prøve. Btw; jeg har bursdag i morgen. Håper på mange gratulasjoner😉 hehe

Du finner meg i geoboka. MERK DERE; jeg har veldig gjerne i mot tips om partymusikk. Må jo ha masse musikk på lager på lørdag. Eller hver dag er jo en fest, så for resten av livet mitt please !

3 kommentar to “If you like it then you shoulda put a ring on it”

  1. Ida H 11.01.10 kl. 18:04 #

    http://www.youtube.com/watch?v=rP-KFnYg6Hw Hihi😀 xD

  2. Anneli 11.01.10 kl. 21:20 #

    Kk.. da dær va brre litt førstyrranes^^

Legg igjen en kommentar

