sha la la la

9 Jan

Hei hei dere.

I dag har jeg vært i byen med Eva. Jeg kjøpte meg klær til bursdagsfeiringen. Det skulle egentlig bli en kjole, men jeg fant ingen jeg ville ha, så jeg fant et skikkeli fint skjørt, en topp og en UTROLIG søt cardigan. Gleder meg til å ha det på meg og vise alle hvor fine klær jeg har xD

Eva fant ut at hun skulle kjøpe bursdagsgave til meg, så hun kjøpte Sims 3 OG reisefeber (tillegspakken). Jeg ble kjempeglad! Veldig overrasket, vet ikke om jeg husket å si takk en gang.

I kveld skal jeg sitte barnevakt for Maja. Hallvard kommer hit. Vi skal spille et eller annet spill, vet ikke helt hvordan.
That reminds me of: i går spilte vi bowling og scrable, jeg tapte i begge.. Jeg suger! Men jeg kommer sterkt tilbake!

See yah!

2 kommentar to “sha la la la”

  1. cownie 09.01.10 kl. 19:00 #

    ja, bra du fikk me dæ noen andre itl å vak i lamme.😀

  2. cownie 09.01.10 kl. 19:01 #

    vakt*

    btw, du har ikke tilfeldigvis enda noen av sims2 spillan mine? .s

Legg igjen en kommentar

