4 days

8 Jan

4 dager igjen😀


Bilde fra weheartit.com

I dag har jeg tatt meg fri fra skoken for å planlegge bursdag. NEIDA. Jeg er enda syk og de to siste dagene på skolen så har jeg følt meg helt jævli, så jeg tok en bli-frisk dag i dag. Det må da bli fritt inni nesa snart? Hodet må da bli slitent av å ha så vondt hele tiden? bah!
Jeg er enda i pysjen jeg da, sånn bruker det å være hvis jeg er hjemmeværende en dag eller to.

Jeg sitter her og ordner ting til bursdagsfeiringa. Jeg elsker å planlegge slike ting, men en ting som er vanskelig; hvem skal jeg invitere? Jeg lagde en liste for sånn ca. 2 uker siden og tenkte at det var nå komplett og det var nok folk å be, vil jo ikke ha huset helt fullt heller da. Jeg tok opp den lista nå og fant ut at det var noen flere jeg ville ha med og noen jeg ikke var helt sikker på om jeg skulle invitere. Hvem av vennene mine vil jeg ha der? Hvem i klassen ikke minst ! Nå har jeg skrevet invitajsonene men må liksom trippelsjekke om jeg vil at alle som står bak «til:» skiltet skal få den.

I fjor hadde jeg og Maren svart-hvit tema, i år skal jeg ikke ha tema, bare at man må pynte seg, noe de fleste gjør i bursdagsselskap. Jeg skal værtfall pynte meg, kanskje se om æ jeg finner noe for gavekortet mitt på H&M. Når det kommer til gaver så nevnte jeg faktisk gave på invitasjon, for i fjor så var det kanskje halvparten som hadde glemt det, og selv om en gave ikke egentlig er en selvølge, så jeg jeg jo gjerne ha det, det er jo bursdag xD
Nå hørtes jeg ut som denn bortskjemte jenta, men det er sånn det er.

Jeg har allerede fått en bursdagsgave, den var super!! Fikk fra Linda, tuusen takk❤

Hadde jeg fått valgt ut antrekk uten å tenke på penger, så hadde jeg kjøpt noe av dette ! alt fra topshop.com
Elsker topshop!

2 kommentar to “4 days”

  1. Greenie 08.01.10 kl. 15:17 #

    Håper du får en super bursdags feiring😀

  2. cownie 08.01.10 kl. 18:54 #

    god bedring og snart god bursdag :D:D

Legg igjen en kommentar

