5 days

7 Jan

Nå er det bare 5 dager igjen til jeg har bursdag. Jeg elsker å ha bursdag, uansett alder. Jeg får feire hjemme og det tror jeg blir morsomt. I fjor gledet jeg og Maren oss som små arn til å bli 17, hadde jeg møtt henne hver dag i år og hadde vi sikkert tatt den gleden til et høyere nivå. 18 er litt morsommere enn 17.
Samtidig som jeg gleder meg og har det bra, så tenker jeg såå mye. Jeg tenker og føler og får alltid fram den følelsen jeg ikke vil ha, akkurat den følelsen jeg tenker så mye på. Hvorfor kan ikke bare noe gi meg et tegn på at alt er som jeg vil ha det? Det er ikke så mye å spørre om, værtfall ikke i akkurat denne situasjonen.
Håper det går som jeg vil !

Én kommentar to “5 days”

  1. Lindus Theresus 08.01.10 kl. 07:38 #

    Eneste som hjelper, men som høres banalt og klisjeaktig ut: 1. Smil (da tror kroppen du er glad og sender ut kjemiske godsaker. Kjemisk krigføring m.a.o) 2. Uansett hva som skjer: vær positiv. Sistnevnte er vanskelig, men hersjegud som det hjelper. Prøv 1 uke med tvungen positivitet🙂 weeee

Legg igjen en kommentar

