مـريض

6 Jan

Jeg er syk. Har sinnsykt mye snørr inni hodet.

Jeg er tørr i kjeften når jeg våkner pga. den har vært åpen hele natta, fordii jeg er dett i desa.

Det er sinnsykt kaldt ute.. og inne! Jeg sov med pyjamas, varmeflaske,pledd,teppe og kattepus i natt. Savnet en varm H til å holde rundt meg sånn at jeg ble varm med en gang.

Jeg drømmer raare drømmer som får meg til å stå opp og drege ned «gardinen» min midt på natta.

Jeg har fått to tentamener tilbake etter jul. Begge kan brenne i i.. i i syden. Fransklæreren min sa at det var «ikke helt perfekt» men «ikke helt håpløst». Jeg var i veeldig form til å dra hjem i dag, men vi fikk nye busskort i 7. time, altså siste time, det sugde.

Det hjelper ikke så veldig at det ca. alltid er masse lyd i klasserommet vårt. Jeg hadde planlagt å trene, men jeg vil ikke likevel. Nei jeg er ikke lat, jeg er syk.

Jeg har lest at Christina Aguileras nye album heter Bionic. Jeg gleder meg som et baarn til det kommer ut!! Det er rett og slett en krise hvis den ikke kommer ut her i Bodø med en gang den kommer ut!

BTW! Walk of shame er tilbake etter en pause i julen! Yeey! Sjekk dem ut, link til venstre.

Én kommentar to “مـريض”

  1. cownie 06.01.10 kl. 19:02 #

    haha Begge kan brenne i i.. i i syden.»

    bra du minna mæ på walk of shame😀

Legg igjen en kommentar

