one week left

5 Jan

Fikk dårlig (!) karakter på norsktentamen. Jeg hater å få dårlig karakterer. Jeg hater å få dårlig karakter i norsk. Jeg trodde jeg var værtfall litt god iå skrive stile. Jeg trodde at jeg hadde en liten oversikt innen det norske språket. Det har jeg tydeligvis ikke. D’oh.

Jeg har ikke noe gøy å fortelle bortsett fra at jeg har en uke igjen som barn. Jeg blir myndig om en uke. Herregud så sykt! Alle sier » ja da kan du jo kjøpe drikke til oss»

MÆ I RÆVA
Takk for meg

Én kommentar to “one week left”

  1. cownie 06.01.10 kl. 19:07 #

    da kan du jo kjøp øl å snus til mæ😀
    haha kødda

Legg igjen en kommentar

