Careface

4 Jan

I morgen starter skolen igjen etter juleferien. Back to reality! På en måte er det bra, men på en måte ikke. Jeg elsker å ha fri, men samtidig så blir jeg veldig lat når jeg har fri, værtfall juleferie! Det er chilleferie.

I dag har jeg sett litt sex and the city, vært hos Eva og trent. Såå godt å trene! Gleder meg allerede til å trene i morgen.
Jeg skrev opp i boka mi at cougar town begynner 2130 i dag, men inni hodet mitt hadde jeg skrevet 2030. Så jeg stresset masse med å dusje, så kom jeg opp og så at det begynte 2130…………. -_-
Dette var meg da:

på en måte var det bra, for da fikk jeg laget meg smoothie og riskjeks med philadelphia på! Det er sykt godt, det sistnevnte altså. Veldig bra.. og sunt! Så nå ser jeg på top model og tenker på at jeg ikke vil på skolen -_-
Masse careface her i dag.

anygays..

Har du hatt en finfin juleferie? eller bare en fin? eller en dårlig? ;O

2 kommentar to “Careface”

  1. cownie 04.01.10 kl. 20:37 #

    haha fin du va i dag da. Æ grua mæ å til skola!

  2. June Mari 05.01.10 kl. 04:48 #

    Har hatt en veldig fin, men annerledes juleferie her i USA! Jula i Norge er myye bedre fordi vi har sånne søte små ting som gir den rette julestemninga, feks gløgg, adventskalender, lys hver søndag i advent, julestjerne, 3 nøtter til askepott osv:)

    June

Legg igjen en kommentar

