Christmas out?

2 Jan

Jeg vurderer sterkt å ta ut all julen fra rommet mitt nå, men tenker jeg gjør det morgen ja. Alt er så julete, selv om jeg liker julen så skjønner jeg godt hvorfor man ikke har pynten oppe så lenge, det blir litt mye.

I dag da jeg våknet hadde jeg fått noe i posten, det var 2 gavekort fra H&M. Et på 50 ,- og et på 100 ,-. Jeg fikk det fra gratisklaer.no hvor jeg har spart opp poeng, 400 for å være helt rett. Trykker du på linken og melder deg inn, så får jeg poeng samtidig, kalt verving, derfor syns jeg god at du kan gjøre det.


wee ^^

I dag skal jeg og H på kino å se alvin og gjengen 2. Jeg har ikke sett den første filmen, men jeg har sett reklamen for denne nye og de ser så søt ut de der dyrene, også tenkte jeg at det er lenge siden jeg har sett animasjonsfilm på kino. Det blir koselig.

For rundt 2 mnd siden begynte jeg å henge masse bilder på kjøkkendøra mi. Under alle bildene er døra helt forferdelig, så det var en klok avgjørelse. Den døren er snart full med bilder,jeg elsker den! Det er rett og slett bilder, klær og stiler som jeg liker og klipper dem ut fra blader.

Veldig dårlig bildekvalitet. Spare til kamera? JAA!!

Jeg har begynt på et nytt dør-prosjekt. En Christina Aguilera vegg. Til nå har jeg hengt opp 7 bilder, som ser sånn her ut:

Jeg ser nå at jeg har faktisk noen bilder på den andre døra av CA, så jeg tror jeg bytter over. Uviktig informasjon.

Hvor lenge syns du at jula skal være i hjemmet ditt?

Legg igjen en kommentar

