Bilder fra nyttårsaften

2 Jan

Mami og Papi mens vi spiste kalkun. omnomnom

Veldig fornøyd med antrekk og hår og sminke og alt i går faktisk, om jeg får si det.

O og T som vi var sammen med på nyttårsaftan. Vi spilte TP og snakket og koset oss masse.

Jeg får aldri (merk ALDRI) et normalt bilde av H, tror det er et syndrom.

I dag sto vi opp kl 3. Jeg har vært litt zombie siden da, men det går bra, for jeg må bare nyte de siste fridagene! I morgen er en ny dag uansett. Eva har vært her, vi har spilt TP hvor hun vant runden hvor vi spilte med lette spm. og jeg vant den runden vi spilte med vanskelige spm. stolt ja! Vi spilte også mariokart og litt sonic. Koskoskos.


Ciara – like a boy. Elsk på!

Legg igjen en kommentar

