Godt nytt år

31 Dec

Ja, da er vi på slutten av et år. Et kjempegodt år spør du meg. Jeg føler meg fabulous, noe jeg håpet på å gjøre på slutten av dette året, siden vi går inn i året hvor jeg fyller 18, jeg har gått halvparten av vgs. og alt er bare bra.

Skal spise kalkun med mamma og pappa nå, så kommer det folk hit. Vi skal kose oss resten av 2009.
Jeg har kjørt på med hvit kjole, svarte strømper, hvitt hår, lys hud, rosa kinn, lange vipper og den svarte lineren på øyenlokket. Love it!

Håper alle koser seg og ser frem til et nytt år !
Og så tar vi en MarieAmanda dere.. hehehe (med masse bilder (av meg selv) altså.

heei

2 kommentar to “Godt nytt år”

  1. Greenie 31.12.09 kl. 18:57 #

    🙂 Godt nytt år Karoline. Tror du at vi kan få se et bilde av hele kjolen en dag ?🙂

  2. Greta Kristiansen 02.01.10 kl. 12:48 #

    Godt nytt år til deg snuppa mi,og du var så fint pynta nyttårsaften, bærre lækkert (og greier å greier..) det er veldig godt å høre at du er lykkelig. Måtte dette året vi nettopp har begynt å bruke bli helt topp for deg og alle andre. Klæm fra mamselamsen.

Legg igjen en kommentar

