Up up and away

29 Dec

Jeg har så sinnsykt lyst til å reise til en varm plass. Bare chille, spise god mat, sole meg, bade og kanskje shoppe litt. Jeg sitter faktisk å ser etter reiser til varmere strøk, kanskje jeg vil dra i påskeferien? eller sommerferien? Tror sommerferien er best siden jeg vil ha lang tid på å spare, jeg sparer jo til speilreflekskamera også -_-

Bilder fra spaniaturen i 2006 (?)

I dag har jeg vasket et gammelt(!!) og lite kjøleskap som har stått oppe på kjøkkenet mitt lenge nå. Like lenge har jeg tenkt å vaske det for å ta det i bruk, men det skjedde ikke før i dag. Det luktet forferdelig. Men nå er det både godtluktende og kaldt der inne. Nå kan jeg sette neglelakkene og kremene mine der, har hørt at det er bra. Isbiter kan jeg lage der.. og sånt xD

I går satt  jeg faktisk og tenkte på bursdagsfeirinigen min. Jeg skrev liste over folk jeg ville invitere og alt. Jeg må liksom få godtjent fra mamma og pappa om jeg kan feire her, tror det blir vanskeligere i år enn i fjor siden jeg blir 18 i år, og da er det gnske sikkert at det er alkohol i bildet, noe jeg kommer til å sørge for. Hvis jeg ikke får ha akkurat den bursdagen jeg har planlagt, så kan jeg bare kutte ned på besøkende og ta det litt mer rolig.

Nå skal jeg slappe av, ble skikkelig trøtt kjenner jeg.. rart med det

Legg igjen en kommentar

