I’n grandma’s bed

28 Dec

Jeg elskerelskerelsker julen! Det er den tiden på året jeg elsker mest, utenom måneden juli som er helt uten skole og varmt vær. Men uansett, julen! Jeg elsker den. Man går gaver, gir gaver. Man spiser good mat og mye godt. Jeg ser ut som.. som.. jeg vet ikke helt.. en omvendt fluesopp. Altså rødprikkete, som vil si jeg har kviser. Jeg spiser så mye dritt. Dritt som fjeset mitt virkelig ikke trenger. Gleder meg litt til det ikke flyter godteri rundt omkring i huset. Ja man kan selvfølgelig la være å spise dette, meeen.. nei, noen ganger må man si at det er jul bare en gang i året for det er jo sant, right?!

Jeg skal også trene massemasse etter nyttår, da er julen ferdig og jeg skal gjennomføre mitt nyttårsforsett, jeg vet dette er klisjé, men jeg skal (legg merke til skal og ikke skal prøve) gå ned 5 kg (til). Nå i julen har jeg sikkert gått opp 1-2 kg uansett. Det var vektsnakkingen min for i dag, hater å snakke om vekttap og sånt med andre enn.. noen få.

Nå kom jeg nettopp hjem fra en koselig kveld hos Hansen familien. Vi så die hard 4 og spiste taco, kos!

Én kommentar to “I’n grandma’s bed”

  1. emilie 29.12.09 kl. 00:50 #

    sv; hehe,ja det var ganske morsomt🙂

    – Jeg elsker også julen. Den beste tiden for å samle familen og gjør noe koselig sammen🙂

Legg igjen en kommentar

