Det finnes ikke bedre skjønnhetsmiddel enn lykke.

28 Dec

Jeg er så glad akkurat nå. Jeg kan ikke beskrive den følelsen av lykke jeg føler inni meg nå. Jeg vil ikke si hvorfor heller, men det bare er sånn. ah, herlig følelse!!

Happyface!

Jeg var i byen i dag, Følte bare for å komme meg litt out and about. Kjøpte meg en ny ring og to neglelakker. Tenke jeg skulle ha litt nytt accesories til nyttår.

Fine ringen!

Rosa og Brun faktisk ^^

Ha en finfin dag^^

4 kommentar to “Det finnes ikke bedre skjønnhetsmiddel enn lykke.”

  1. cownie 28.12.09 kl. 15:52 #

    æ likte ringeen!😀

  2. Greenie 28.12.09 kl. 17:49 #

    Det va en utrulig fin ring ; D

  3. Cathrine 30.12.09 kl. 15:11 #

    åh, så fin neglelakk

Legg igjen en kommentar

