2009

26 Dec

Jeg har laget en video med bilder fra hele året 2009. Men jeg får ikke til å endre format på den, så jeg legger heller ut bilder her ^^

Januar

Nyttårsaften. Vi går inn til et nytt år, 2009

Maja Sofie er 2 år og 3 mnd. Hun drikker smoothie som jeg har laget!

Jeg hadde en stygg fake brukfarge.. huff

Jeg og Maren feiret 17 års dagen vår. Funfunfun

Februar

Maren er fin…

Jeg klipte meg.

Ut på tur, aldri sur

Mars

Jeg lagde video.

Jeg og Connie😀

Vi hadde jentekveld, så vi lagde en til video^^

Get together @ my place

April

Jeg hadde utroolig oransje brunfarge. Det begynte å bli varmere ute! good times❤

Vi hadde ferie. Maja var snørrete.

Mai

Natt til 1. Mai. Varmt og godt, men Marthe hadde lester..

Jeg, Maja og Eva gikk på fjellet!

Eva og Tommy fikk ny hund. Bella. Jeg fant navnet, PRØV og gjett hvor jeg tok det fra xD

Vi prøvde klær på H&M

Vi tok klassebilde. Temaet var superhelter.

Juni

Det var sool. Siste mnd. i førsteklasse

Ut på tuur😀 Maren var veldig glad.

Grillparty hos Hallvard.

Trampoliine.

Juli

Jeg ble solbrent da jeg og Linda gikk på steigtind. Braa!

Jeg og Oda var på spenst på jensvold masse på sommeren.

Bading ved forskaia.

Vi var i Beian på hytta til Eva og Tommy.

Jeg og Connie.. Igjen😀

Jeg hadde ikke pc hele August, altså; ingen bilder fra den tiden xD
Jeg og Hallvard ble sammen denne mnd😀

September

Vi feiret bursdagen til Ida og Lasse

Vi feiret bursdagen til Silje. 18 år og greier

Bella og maja!

Linda feiret bursdagen sin. Jeg var Bellatrix Lestrange og Hallvard var James Bond ^^

Jeg klipte meg og faget håret ^^

Jeg og Eva var på besøk hos Linda i Trondheim.

November

Eva og Tommy flyttet til Tverlandet😀


SkoleskoleSkole…

Hallvard ble 17 år. wee

Desember

Kiara er fin..

Jeg, Maja og Eva hadde juleverksted.

Vi spilte TP og drakk kulebrus og saft.

De to siste dagene på skolen hadde vi jungelbok øving. Det var kjedelig, derfor tok jeg bilder av Guro xD

Jeg og Maja er fine i romjula.

Jeg fikk hellokitty nattkjole i julegave😀

Så sånn var det.


3 kommentar to “2009”

  1. cownie 27.12.09 kl. 17:04 #

    ka koselig, æ vil å lag sånn nesten!😀

  2. Solveig 28.12.09 kl. 01:19 #

    Så ut som et veldig fint år!:D

Legg igjen en kommentar

