18 days

25 Dec

Nå som julaften er over, så gleder man seg til koseromjul og nyttårsaften. Etter nyttårsaften er det skolestart, noe man ikke gleder seg til. 8 dager etter skolestart, er det tif for Karoline å bli 18 år, stor jente nå vettu! Gleder meg! Da kan jeg handle på nett, siden jeg får ordentlig visakort! wee. Førerkortet er det verre med😛

Nå har jeg nettopp spist pinnekjøtt og har fått en foodbaby, er så sinnsykt mett! Så her sitter jeg og klarer ikke rulle noen plass, derfor passer det perfekt at det er the hills maraton på mtv!❤

Jeg og maja gledet oss masse til julegavene😀

Jeg måtte ta bilde av henne for å overbevise om at hun hadde faktisk sjokolade rundt munnen ;P

SNAKKES.

Hva har du fått i julegave?😀

4 kommentar to “18 days”

  1. Roar Kristiansen 25.12.09 kl. 15:03 #

    Jeg fikk et kjempefint armbånd som jeg har gått å masa om i lengre tid:) Kjempefint!!

  2. Linda Therese 25.12.09 kl. 15:19 #

    Æ fikk en plass å heng smykkan mine, nåkka æ hadde leita etter leenge ;P

  3. Greenie 25.12.09 kl. 17:30 #

    Ntaaw, så søte bilder🙂
    God Jul ^^,

  4. Karen Marie 25.12.09 kl. 19:02 #

    Hehe, det ser ut som det ble mer enn nok sjokoladeis i alle fall =)

Legg igjen en kommentar

