Julaften

24 Dec

Jeg har hatt en kjempefin julaften! Ting har ikke vært som det bruker, men tradisjoner må vel bli nye en gang ?!

Sov 5 timer i natt, så jeg gikk tidlig hjem fra Eva, så her sitter jeg og slapper av klokken halv 11.
Det er 19 dager til jeg blir 18 nå! Det er ikke lenge. Gleder meg.

Kanskje jeg skal skrive opp hva jeg har fått, for å tilfredsstille deres nyskjerrighet og min egen trang for en liten oversikt over alt. Here I go

  • Dusjting/body lotion
  • Rosa matboks (😀 )
  • Bok
  • Blad
  • Te
  • Penger
  • Kubbekys/telys/telysholder
  • Veske
  • DVD
  • Nattsjorte
  • Scrapbook❤
  • Kopp
  • Cd
  • Parfyme
  • Klær
  • Votter
  • lester

Jeg er kjempfronøyd! Det er ikke som da jeg var lita og kunne leke med gavene mine hele romjulen, men det går bra. Jeg kan lese i Wanted og se på Christina Aguilera dvd!

fikk hellokitty nattkjole😀

Make up fake up !

Ha en fin julaften videre!

Én kommentar to “Julaften”

  1. Ane Kamilla 26.12.09 kl. 14:13 #

    Høres ut som mange fine gaver:)

Legg igjen en kommentar

