Lillejulaften

23 Dec

I dag har jeg støvsuget masse.  Jeg og mamma skal ut med noen julegaver senere, så kommer Thomas og Hallvard hit så skal vi spille et spill eller noe. Kose oss skal vi værtfall. jeg har laget julestrømpe, eller jeg mener.. jeg har hjulpet julenissen med å finne ut hva han skal gi til Hallvard i julestrømpen, som en del av julegaven hans.

Gleder meg sykt til i morgen! Dette er første julen min hvor jeg ikke feirer hele julaften hjemme. Vi skal dra til Eva på morgenen for å se på barnetv og spise strømpegodt. Så blir det vel hjem for å ordne seg, så bærer det ditover igjen for å spise og åpne gaver. I år kan vi ikke starte så sent siden vi skal være med en 3. åring, som nr1: blir utålmodig og 2. som blir trøtt en gang.
Det blir koselig uansett! Det er en jul med firsts dette her. Vi bruker å ha besteforeldrene våre her, men i år skal ingen av dem være her, det blir bare den innerste familien liksom. Det liker jeg!

Meg og Hallvard fra i fjor jul. hehehe. Babyface! jeg hadde langt mørkere hår! Changes oh yes.

Bilde fra weheartit.com

Nå skal jeg ordne neglene mine! heeei

Én kommentar to “Lillejulaften”

  1. Anneli 23.12.09 kl. 20:31 #

    Fiin header:D
    Hørtes koseli ut:) koos deg massemasse;DD❤

Legg igjen en kommentar

