Wow

22 Dec

.. er alt jeg har å si!

Ikke bare har jeg er utrolig, fantastisk fin katt, men jeg klarte (i 2006) å ta et bilde av henne som ble en fordel for meg i dag, da jeg skulle lage ny header. I mean come on! sjekk de øynene! Hun er noe av det fineste jeg vet om i hele verden! Jeg mener det helt særriøst!

Si gjerne hva du syns, forhåpentligvis bra ting, for hvis du sier noe negativt så kommer jeg til å assosiere deg med «hun/han som ikke liker katten min».. og jeg vil ikke være i den posisjonen, kan man si.

Ha en god natt og en finfinfin lillejulaftensmorgen. Jeg står opp så sent uansett at jeg kommer ikke til å kunne si det i morgen tidlig!
God natt!

2 kommentar to “Wow”

  1. cownie 23.12.09 kl. 16:57 #

    æ syns den va fin!!

  2. Karen Marie 25.12.09 kl. 19:04 #

    kjempe herlig katt🙂 kult at du har fått bilde av den så nært, det var kjempe vanskelig med kattene jeg vokste opp med..

Legg igjen en kommentar

