H E A D E R.. endelig

22 Dec

Dette innlegget kan ikke inneholde hva jeg har gjort i dag, da dette har vært svæært lite. crycry.

Jeg skal heller fortelle at jeg skal lage ny header i dag. Jeg skal prøve værtfall.

Jeg skal også fortelle at jeg har laget meg en profil på stickam.com hvor man kan lage videoer og være live. Jeg brukte å være live noen ganger før på den gamle bloggen, men det ble fort kjedeli da få var innom og jeg ble bare lei. Kanskje jeg skal prøve en gang? Va tycks?

Wish me good luck med headerlaging!

This is Kiara .. i kose modus!

Én kommentar to “H E A D E R.. endelig”

  1. Anneli 22.12.09 kl. 23:09 #

    Syns du ska prøv e:D kan jo bi morosamt:P

Legg igjen en kommentar

