The game is just a start

16 Dec

❤ fine nesen

hahahahha, se på Maren på dette bildet. Hun var såå søt!

hehehehe, iluloveyoulongtime.

Nå sitter jeg her og ser påt v og bare slapper av. Dagen i dag har vært lang. Begynte 0810 og var ferdig 1630. Har sunget litt, men for det meste har jeg løpt rundt og vært ape. Vi øver nemlig til jungelboken som vi skal sette opp i Mars til neste år. Jeg skal være ape. Vi lager apelyder og er bare aper. an være litt slitsomt men også morsomt.

Vet ikke helt om jeg skal dra å trene i dag eller bare chille. Det sistnevnte frister mest må jeg si.

Ferdig med julegavene da folkens?

4 kommentar to “The game is just a start”

  1. Linda Therese 16.12.09 kl. 20:37 #

    Ferdig med diiin😀

  2. I r l i n 17.12.09 kl. 10:19 #

    flotte bilde! :D:D

    sv; tusen tusen takk for kommentar på bloggen min i går! Så koselig at du er innom hos meg og etterlater deg dine fingeravtrykk! :D:D Gir meg et stort smil i hverdagen – så du er snill asså!😀 Håper du får en alle tiders torsdag med all morro og gleder som du fortjener! Take care vakkre vesen!😀

  3. Ingvild 17.12.09 kl. 16:21 #

    For noen søte bilder🙂

    Den forestillingen dere skal sette opp, kan alle komme å se på den?

Legg igjen en kommentar

