And thats the deal my dear

15 Dec

Heg har begynt å høre på Shakira igjen. sjekk ut underneath my clothes og shewolf, det er mine to favoritter. Eller nei.. objection er den beste!

I dag har humøret vært sånn berg og dalbaneish. Dårlig humør, bra humør, enda bedre, dårlig, dårlig så kjempebra, that is where I am now.Livet som en 17åring er jo kjempegøy :))

Den delen hvos jeg var i KJEMPEDÅRLIG humør og KJEMPEGODT humør var da Hallvard kom. Vet ikke hvorfor men jeg blir bare skikkelig sur noen ganger rundt han. Stakkars!

I dag hadde vi konsert som gikk kjempebra. Dette har ført til at jeg synger på hallelujahkoret fra Messias. Wee.
Nå skal jeg se Grey’s anatomy med mami, så er det natt. Starter til førstetimen i morgen -_- Ikke innstilt på sånne tidlige vekkerklokkelyder nå altså! Men det er bare 2 skoledager igjen så er det ferie!

Også må jeg bare si en ting til; Mamma er verdens snilleste mamma. Hun hjelper meg med «hjemmelaget julegaver av Karoline» som er egentlig «hjemmelaget julegaver av Kar/Greta.»

SNAKKES

2 kommentar to “And thats the deal my dear”

  1. Anneli 15.12.09 kl. 22:58 #

    Dåkk va veldi flenk!:D
    men va veldi rart å vær på anner sia, å ikkje vær me liksom:P

  2. I r l i n 16.12.09 kl. 09:57 #

    så morro med konsert og greier! :D:D virker som du har kost deg dah ;D såå bra!😀

    sv; hei vakkreste!😀 Jeg må jo bare takke deg for at du var innom bloggen og la igjen dine søte spor. Jeg blir så glad og motivert så jeg takker deg bare kjempemye! Jeg håper dagen din blir fantastisk og full av gleder og at vi blogges senere. Ha en fin dag! Ta vare på deg selv, du er verdifull vettu!🙂

Legg igjen en kommentar

