Can you say brainwashing?

14 Dec

Selv om det snart er jul o galle de fine juleminnene man har kmmer fram i denne fine tiden, så harjeg gått en annen memorylane i dag.
Jeg så en video av noen som spitle guitarhero eller noe, poenget er at sangen som var på var en system of a down sang. Jeg elsker system of a down! Har likt dem siden sånn.. ja, husker ikke. Jeg hørte B.Y.O.B da den gikk på svisj på nrk2, da gikk jeg kanskje i 7 klassen? Etter det så var det stille, men så skiftet jeg vennegjeng og de nye elsket soad, så jeg fikk mersmak og den har vært der siden da.
Før var jeg badass.. i klesstil og musikksmak, nå er jeg mye snillere (a)
For dere som ikke har hørt de før,here it is.

System of a down – BYOB

(får ikke til å legge til youtube filmer. Det er teit)

Én kommentar to “Can you say brainwashing?”

  1. I r l i n 15.12.09 kl. 12:29 #

    Hei lille solstråle!😀 Jeg må jo bare takke deg for at du var innom bloggen og la igjen dine spor. Jeg blir så glad og motivert bare av en så «liten» ting, så jeg takker deg bare kjempemye! Jeg håper dagen dinblir helt fantastisk og at vi blogges senere. (Jeg beklager bare kjempemye for at jeg ikke kommenterer ditt innlegg nå, jeg får bare ikke tid i dag – jeg vil jo få innblikk i ditt liv og din blogg når du er så sjønn og gjør det med min. Men jeg rakk hvertfall å takke deg for kommentar.. bedre enn ingenting. Får komme tilbake senere til deg og håpe at du beklager denne kalde og kyniske kommentaren:/ Men jeg går utifra du forstår, du virker jo som et så varmt og godt menneske) Ha en fin dag! Ta vare på deg selv, du er verdifull vettu!🙂

Legg igjen en kommentar

