Julegaver: checked

13 Dec

Det er så herlig. Jeg er så og si ferdig med alle mine 13/14 julegaver. Jeg har Eva og Maren sin igjen som må finpusses og pakkes inn, resten er pakket og klart, to har til og med funnet sin rette plass. Jeg skryter litt nå, jeg vet det. Tenker bare på dere som ikke har kjøpt en eneste en, dere er så heldige at dere aner ikke. Julegaver er jo koselig da^^

12122009206
Andreas, Oda og Hans Christian fra i går. Trivial Pursuit gogo

13122009208

Meg og Maja Sofie i dag. Fin läkerol! og fine gule tenner Karo..

Jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg på konserten vi har på tirsdag, som du btw bør komme til, det blir koselig. Bodø Domkirke kl 1400 sharp.
I morgen begynner jeg kl 12, derfor så sent innlegg. Men sengen finner jeg nå, der var den, har du sett.
Ha en kjempegod natt og håper alle gleder seg like mye til jul, hvis ikke så kan jeg godt sendte deg litt kjærlighet, bare send meg kontonr. ditt😉

Kanskje jeg skal lage meg en sånn signatur som 50% av alle bloggere har? Og en header hadde også vært fint syns jeg. Bra det snart er ferie da dere!

2 kommentar to “Julegaver: checked”

  1. I r l i n 14.12.09 kl. 01:13 #

    heh virker som du har kost deg – så bra! det fortjener du pena! :D:D

    sv; mange mange takk for kommentaren du la igjen på bloggen min i helga! Gud så koselig!😀 Dine spor er dyrebare for meg på bloggen min og du skal vite at jeg setter veldig pris på deg, dine kommentarer og din blogg! Håper helga di var flott og at du koser deg til uka. Ikke lenge til jul nå!😀 Take care verdifulle deg!😀

  2. Anneli 14.12.09 kl. 18:35 #

    Såg kjempekoseli ut på lørdag:D sku ønska e va der:( men men, next time xD
    Bra du e ferdi i hvert fall;) see yah tomorrow^^

Legg igjen en kommentar

