Julekos

12 Dec

I kveld er det julekos med venner. Julebrus, julefilm og kanskje vi skal spille tp.

I dag har jeg svidd av masse penger, nesten litt for mye. Tok jo etterveksten som nevnt i forrige innlegg, det ble så bra man kan få det. Klippet også bort den lille lange på den ene siden. altså jeg hadde den ene siden av håret kortere enn den andre, men jeg fikset det til å bli likedan. Det skulle bli det i alle fall, men nå går jeg bare og ser at den siden som var kortere før når er bittelitt lengre og boben er bare helt anderledes på den ene siden, kanskje det er bare noe jeg jeg, det håper jeg værtfall! Så back to Nikita sier jeg bare, der føler jeg meg i trygge hender i alle fall.
Jeg kjøpte en varmebeskyttende spray fra KMS, har lebge tenkt på å kjøpe det siden jeg føner håret ganske ofte, og nå når julen kommer så kommer jeg kanskje til å krølle håret mitt litt og da er det bra med varmebeskyttelse.

Nå skal jeg ned å rydde litt og sånn. Ha en kjeempefin lørdagskveld dere!

Er det bare meg, eller ble håret mitt mer voksent? :C

Legg igjen en kommentar

