Gratulerer med dagen Eva Sofie

10 Dec

I dag har søsteren min, Eva bursdag. Hun blir som sagt 18(26) hehehe.

I dag var det skole

Med Silje

og Mart(h)e

og Josefiine

Og Andreeas..

Så ble det jobb og hjem. Etter en liten pause der, dro vi til Eva. Der var det vafler og kake. Kjempegodt! Hun fikk pakker og Maja var i 100% og sa like mye takk som Eva, hun er så søt! Tok ikke bilder der da :C Men jaja.

I morgen er det den siste vanlige skoledagen før juleferien, for neste uka er det bare konsertøving, konsert og jungelbokøving OG julelunsj. Det blir kos! Men før det er det styrketest i gymmen, det grugleder jeg meg litt til, får håpe det går bra, for jeg fikk 2/3 på en gyminnlevering :O

Nå har jeg fått tv opp😀 Har alltid hatt tv, men ingen antenne eller noe, men nå har jeg fått digitaltv her, så jeg har alle kanalene, det er så herlig! Kommer sikkert til å bli litt mer tvavhengig enn det jeg er nå, men det går bra.

I morgen kommer Linda hjem, gleder meg!

Ciao!

Legg igjen en kommentar

