sex scenes

9 Dec

Uh. Nå driver mamma og ordner sånn at jeg kan se på tv på hybelen. Det blir bra, nå får jeg tv’en litt også!

Jeg må si jeg er imponert, i går var det over 40 stk på bloggen, jeg blir så glad da ! Bare fortsett å les bloggen, it makes my day, really! Åh, nå kom det et program om bestse sexscene på star! Sesese!

I det siste har jeg vært i unormalt godt humør! Jeg bruker å være ganske sur noen ganger, men denne uken har jeg bare vært glad! Hurra, håper dette er slik mitt nye liv som 18 åring er, selv om jeg ikke er det enda, kanskje bare en forsmak.

Jeg vil fortelle dere noe kult. Jeg har en nisse på rommet.
06122009194

HEHEHHE TULLA
06122009195

Takk for meg.

Ps: Jeg våknet før Kiara i dag. hehehe. hun var skikkelig trøtt!

Legg igjen en kommentar

